Klachteninformatie

Klachteninformatie

Hieronder vind je de onderwerpen waar de meeste vragen over gesteld worden. Staat je antwoord hier niet bij? Stuur ons dan een berichtje! Vaak heb je binnen een uur al een passend antwoord.

Retourbeleid

Het is belangrijk dat u eerst goed nadenkt of u een product wel nodig heeft. Verder is het van belang dat u altijd eerst advies bij ons vraagt of het product wel geschikt is voor u. Op deze manier kunnen we het retourneren van producten zoveel mogelijk voorkomen waardoor we samen het milieu ontlasten en de verkoopprijzen voor onze klanten zo laag mogelijk kunnen houden. Een win-win situatie voor ons allemaal.

Wij doen onze best retouren te voorkomen door gratis kleurstalen te sturen en uw vragen altijd dezelfde dag nog te beantwoorden. Daarnaast hebben wij een eigen naaiatelier waardoor we producten ook aan uw wensen kunnen aanpassen. Onze verwachting van u is dat u alles eraan doet om het retour sturen van producten zoveel mogelijk te voorkomen en uw verantwoordelijkheid te nemen.

Garantie & Klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen zeven dagen na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@meubelvisie.nl (Ons moederbedrijf).

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Contact

Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het éen of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Bankhoezen.nl is onderdeel van MeubelVisie
Musicalstraat 3a
1323VR Almere
E-mailadres: info@meubelvisie.nl

KvK-nummer: 51.644.738
Btw-identificatienummer: 8501.09.735.B01

De waardering van bankhoezen.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 9.0/10 gebaseerd op 532 reviews.
0
    0
    Winkelwagen
    Uw winkelwagen is leegTerug naar de winkel